Kampania Warto Kartą

1. Do kogo skierowana jest kampania Warto Kartą?

Kampania Warto Kartą skierowana jest do drobnych przedsiębiorców, którzy chcieliby rozpocząć akceptowanie kart płatniczych oraz do posiadaczy kart, którzy poszukują w swojej okolicy firm, w których można regulować należności bezgotówkowo. Kampania w szczególności kierowana jest do przedsiębiorców z branż: medycznej, prawniczej, fryzjerskiej, kosmetycznej oraz gastronomicznej.

2. Kto jest organizatorem kampanii Warto Kartą?

Organizatorem kampanii Warto Kartą jest Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności SA.

3. Kto jest głównym parterem kampanii Warto Kartą?

Głównymi partnerami kampanii Warto Kartą są: MasterCard i Ingenico.

4. Kto może uczestniczyć w kampanii Warto Kartą?

W kampanii może uczestniczyć każdy drobny przedsiębiorca, który wypełni formularz zgłoszeniowy i dopełni wszystkich formalności związanych z używaniem terminala mPOS do testów. Liczba terminali do testów jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

5. Czy uczestnicy kampanii Warto Kartą ponoszą koszty z tytułu uczestnictwa?

Uczestnicy nie ponoszą kosztów z tytułu używania urządzenia typu mPOS na okres 3 miesięcy oraz procesowania transakcji dokonywanych za jego pomocą w tym okresie, chyba że suma transakcji w danym miesiącu osiągnie bądź przekroczy kwotę 10 000 zł. Po zakończeniu okresu testowego uczestnicy otrzymują ofertę zakupu urządzenia po promocyjnej cenie. Warunki korzystania z rozwiązania po zakończeniu okresu testowego regulują umowy, którą przedsiębiorcy zawierają z firmą Polskie ePłatności oraz Bankiem BPH.

 

Program testowy Warto Kartą

1. Na czym polega program testowy Warto Kartą?

Program testowy Warto Kartą daje przedsiębiorcom możliwość bezpłatnego testowania rozwiązania mPOS przez okres 3 miesięcy (do kwoty 10 000 zł w skali miesiąca). Aby wziąć udział w programie testowym, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i podpisać niezbędne umowy.

2. Kto może wziąć udział w programie testowym Warto Kartą?

W programie testowym może uczestniczyć każdy drobny przedsiębiorca, który wypełni formularz zgłoszeniowy i dopełni wszystkich formalności związanych z używaniem terminala mPOS do testów. Liczba terminali do testów jest ograniczona. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

3. Jak zgłosić się do udziału w programie testowym Warto Kartą?

Aby zgłosić się do programu testowego, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie kampanii Warto Kartą. Jest to jedyna forma zgłoszenia.

4. Jak przebiega proces rejestracyjny do programu testowego Warto Kartą?

Proces zgłoszenia przebiega w następujących krokach:

  • Aby zainicjować proces rejestracji, należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.cluepr.nazwa.pl. Rejestracja trwa do 20 marca 2015 roku, chyba że zostanie skrócona z powodu wyczerpania puli urządzeń przeznaczonych na cele kampanii.
  • Po wysłaniu formularza należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając w link weryfikacyjny, który otrzymają Państwo mailem na adres podany w formularzu.
  • Następnie zostaną Państwu wysłane dokumenty niezbędne do rozpoczęcia testowania urządzenia.
  • Podpisane dokumenty należy odesłać na adres: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. Zespół mPEP, Tajęcina 113, 36-002 Jasionka.
  • Po otrzymaniu urządzenia, wystarczy zainstalować na swoim urządzeniu mobilnym bezpłatną aplikację mPeP pobraną z Google Play i uruchomić urządzenie mPeP zgodnie z instrukcją oraz cieszyć się możliwością oferowania klientom opcji płatności kartą.

5. Jakie są warunki udziału w programie Warto Kartą?

Aby wziąć udział w programie testowym Warto Kartą należy prowadzić działalność gospodarczą.

6. Co zrobić, aby dalej korzystać z mPOSa po zakończeniu programu testowego?

Przed zakończeniem programu testowego, jego uczestnicy zostaną poproszeni drogą elektroniczną o deklarację odstąpienia od współpracy. W przypadku nieodstąpienia, drogą mailową zostanie wysłana faktura VAT na zakup urządzenia mPeP.

7. Co zrobić aby zakończyć korzystanie z mPOSa wraz z końcem programu testowego?

Jeśli uczestnik wypowie swoje uczestnictwo w kampanii, powinien zwrócić organizatorowi urządzenie mPeP, bez dodatkowych wezwań i w stanie niepogorszonym, w terminie do 14 lipca 2015 roku. Zwrotu należy dokonać za pomocą wysyłki poleconej lub przy użyciu firmy kurierskiej i dołączyć formularz zwrotu urządzenia, który jest dostępny na stronie www.cluepr.nazwa.pl.

Aby zakończyć korzystanie z mPOSa, wystarczy do dnia 16 czerwca złożyć wypowiedzenie w formie pisemnej i przesłać je na adres: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. Zespół mPEP, Tajęcina 113, 36-002 Jasionka.

 

mPOS

1. Co to jest mPOS (ang. mobile Point of Sale)?

mPOS to mobilny czytnik kart płatniczych, który łączy się za pomocą bluetooth z urządzeniem mobilnym (np. smartfon czy tablet) umożliwiając przyjmowanie płatności dokonywanych za pomocą kart płatniczych. W ofercie Polskich ePłatności nosi nazwę mPeP – mobilny terminal płatniczy.

Niskie koszty eksploatacji, prostota i kompaktowe rozmiary urządzenia sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw.

2. Jakie urządzenia potrzebne są do korzystania z mPOSa?

Do korzystania z mPOSa potrzebny jest smartfon lub tablet umożliwiający zainstalowanie i obsługę aplikacji mPeP.

3. Jaki mPOS otrzymają do testów uczestnicy programu Warto Kartą?

Uczestnicy programu Warto Kartą otrzymają Zestawy mPeP – mobilny czytnik kart płatniczych Ingenico iCMP, wraz z kablem USB.

4. Czy mPOS Ingenico iCMP umożliwia akceptowanie płatności zbliżeniowych?

Tak, terminal mPOS Ingenico iCMP umożliwia akceptowanie płatności zbliżeniowych. Jest to jedyny w Polsce mobilny terminal akceptujący płatności kartą „bezstykowo”.

5. Czy mPOS Ingenico iCMP umożliwia honorowanie kart lojalnościowych?

Niestety, za pomocą mPOSa nie jest możliwe honorowanie kart lojalnościowych. Tego typu usługa oferowana jest jednak przez firmę Polskie ePłatności, a do jej realizacji klienci wykorzystują tradycyjne terminale płatnicze.

6. Dlaczego przedsięwzięcie Warto Kartą skierowane jest między innymi do lekarzy i dentystów?

Terminale mPOS znakomicie sprawdzą się w gabinetach lekarskich. Pacjent, przychodząc do gabinetu nie zawsze wie, ile wyniesie całkowita kwota, jaką będzie musiał zapłacić z kompleksowe leczenie. Dzięki opcji płatności kartą ,pacjent będzie mógł od razu zdecydować się na szerszy zakres leczenia, również gdy nie ma przy sobie wystarczającej ilości gotówki.

7. Dlaczego przedsięwzięcie Warto Kartą skierowane jest między innymi do prawników?

Korzystanie z terminali mPOS skutecznie usprawnia dokonywanie płatności w kancelariach prawnych. Klienci korzystający np. z pojedynczych porad będą czuli się bardziej komfortowo, mogąc uregulować należność bez konieczności przynoszenia ze sobą gotówki lub dokonywania przelewu bankowego. mPeP umożliwia także pobieranie opłat za porady poza siedzibą kancelarii.

8. Dlaczego przedsięwzięcie Warto Kartą skierowane jest między innymi do fryzjerów i kosmetologów?

Kosmetolodzy często wykonują swoją pracę w domach klientów, a rozwiązanie mPOS umożliwi im akceptowanie kart w dowolnej lokalizacji. Fryzjerzy, zwłaszcza prowadzący małe salony, mogą pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów.

9. Dlaczego przedsięwzięcie Warto Kartą skierowane jest między innymi do małej gastronomii? 

Oferując klientom możliwość dokonywania płatności kartą, właściciele lokali gastronomicznych mogą znacząco podnieść obroty swoich przedsiębiorstw. Nie będąc uzależnionymi od ilości gotówki w portfelu, goście są gotowi składać wyższe zamówienia i chętniej powracają. Urządzenie mPeP doskonale sprawdzi się przy zamówieniach do domu klienta, a także w przypadku food truck-ów.

Niniejszy dokument nie ma charakteru regulaminu. Szczegółowe informacje dostępne są w Regulaminie Kampanii Warto Kartą.

 

Bezpieczeństwo

1. Czy moje dane i dane moich klientów są bezpieczne w związku z używaniem Mobilnego Terminala Płatniczego mPeP?

Nad zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa czuwają PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Są to międzynarodowe standardy bezpieczeństwa danych pochodzących z kart płatniczych, opracowane przez największe organizacje płatnicze – VISA, MasterCard, American Express, JCB oraz Discover.

Polskie ePłatności dbając o zapewnienie właściwego poziomu bezpieczeństwa procesowanych danych kartowych, co roku odnawiają certyfikat zgodności z PCI DSS. Wdrożenie i utrzymanie tych standardów sprawia, że współpraca z nami gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa w zakresie obsługi kart płatniczych na oferowanych przez nas terminalach. Rozwiązanie takie gwarantuje zabezpieczenie danch nawet w przypadku kradzieży talefonu, tabletu czy też czytnika iCMP.

 

Przydatne linki: